fbpx

Spis dig fra rejsningsproblemer

Tilbud

3.222,00 DKK

Kost rejsningsproblemer ofte en overset løsning der bedre rejsningen hurtigt

Vidste du at kost og motion kan spille en stor rolle for din potens?
Faktisk kan små ændringer gøre at du kan få en bedre potens og bekæmper såvel som forebygger rejsningsproblemer/impotens.

Du er ikke alene om at have rejsningsproblemer – der er mange mænd som oplever rejsningsproblemer/impotens:
5 % af 40-årige,
10 % af 50-årige
20-25 % af mænd over 65 år har problemer med rejsningen.
Problemet tager altså til med alderen.
Men om den enkelte mand bliver ramt afhænger meget af din  sundhedstilstand i øvrigt.

På forløbet her tager jeg dig igennem 5 uger med motion der gavner dine rejsningsproblemer og 5 uger med kost der ikke kun er kaninføde men rigtig mandemad som sparker gang i potensen.

Ingen piller eller andet hokus pokus.

Beskrivelse

Vil du motionere og spise dig fra rejsningsproblemer / impotens ja så er forløbet her vejen frem..

Sund kost og motion er efterhånden blevet en kliché for mange når det handler om naturlige løsninger på livsstilsproblemer.
Men det er faktisk ikke uden grund for det er utrolig vigtigt hvad du spiser samt at du holder kroppen igang for at den fungerer optimalt og du bla kan mindske rejsningsproblemer/impotens – Så spiser du korrekt og motionerer jævnligt ja så kan du forbedre din rejsning.

Jeg hører jo tit fra mænd at grøntsager er noget kaninfoder.
Men OK – hvad er det kaniner gør? Ja, de knalder hele tiden!
Hvad spiser kaniner? Jep, grønt.
Hvad giver mere “kaninpower“? Det gør grøntsager.
Hvad skal du så spise for at kunne tage din partner endnu oftere og få endnu mere maskulinitet?
Rigtig, KANINFODER!
Så hvordan er det så du spiser korrekt?
Det lære jeg dig i kompendiet omkring kost og motion skræddersyet til rejsningsproblemer/impotens.

Du får:

  • 5 ugers forløb med motion der er skræddersyet rejsningsproblemer og som du kan bruge uanset om du kommer direkte fra sofaen eller du lever et aktivt liv.
  • 5 ugers forløb efterfølgende med testosteronfremmende kost og fødevarer der gavner din rejsning.
  • Kostplan skræddersyet til rejsningsproblemer / impotens så du kan komme igang med det samme
  • Principperne du skal spise efter for at styrke potensen
  • Du får adgang til lukket community med andre mænd der er i dette forløb. Der vil du kunne få svar på spørgsmål om kost og motion

Motionen er på 4 forskellige niveauer så der er altid et niveau der passer til dig. Så ialt får du motion til 16 uger

Har du brug for at blive holdt i hånden og have mig alle 10 uger ved din side samt få kostplan med opskrifter hver 2 uge samt hæfte med masser af lækre opskrifter  og hjælpeskemaer til at gavne din potens bedst muligt skal du vælge “Spis & træn dig fra rejsningsproblemer”

Du kunne også være interesseret i...

Published by Grethe

Skriv et svar